upstore.ge-ის პატარა ლოგო

ნივთის დაბრუნების და შეცვლის პირობები

ტექნიკური წუნის ან/და დადგენილი ვიზუალური დეფექტის გამო, ნივთის დაბრუნება ხდება მისი შეძენიდან 3 კალენდარული დღის განმავლობაში; 

დაბრუნების პროცესის წამოსაწყებად, საჭიროა shop.servisebi.ge-ს ელ-ფოსტაზე (support@servisebi.ge) აცნობოთ დასაბრუნებელი პროდუქციის მონაცემები: შეკვეთის ნომერი, შეკვეთის მისამართზე მიღების თარიღი; ტრანზაქციის თანხა, ტრანზაქციის (გადახდის) დამადასტურებელი ინფორმაცია;

 

თუ ნივთს გახსნისთანავე (ყუთიდან ამოღებისთანავე) აქვს ვიზუალური დეფექტი აუცილებელია გადაიღოთ დეფექტის ფოტოსურათები, ყიდვიდან 3 სამუშაო დღის განმავლობაში დაუკავშირდეთ shop.servisebi.ge-ს და აცნობოთ დაზიანების შესახებ. 

 

თუ შეძენიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში აღმოჩნდება რომ ნივთს გააჩნია ქარხნული წუნი და არ ფუნქციონირებს:
 

  1. დაუკავშირდით shop.servisebi.ge-ს  ელ-ფოსტაზე (support@servisebi.ge) და აცნობეთ დეფექტის შესახებ, წარუდგინეთ წუნის დამადასტურებელი მასალა (ფოტო/ვიდეო) და შეკვეთის მონაცემები. 

  2. ქარხნული წუნის დადასტურების შემთხვევაში ნივთი შეიცვლება ან თუ შეცვლა შეუძლებელია,  დაბრუნდება ნივთში გადახდილი თანხა 
     

გთხოვთ გაითვალისწინეთ რომ ნივთის შეცვლა/ თანხის დაბრუნება ხდება მხოლოდ სრული კომპლექტაციით, აუცილებელია ყუთის და ყველა აქსესუარის შენახვა. 

 

ნივთის დაბრუნება/შეცვლა ასევე შესაძლებელია თუ მომხმარებელთან მიტანილი პროდუქცია არ შეესაბამება შეკვეთაში არსებული ნივთის მახასიათებლებს. 

 

ანაზღაურებას ექვემდებარება დამატებით ტრანსპორტირებაში გადახდილი თანხა.